Problem z sieciówką broadcom 440x na laptopie HP

Autor: Michał T <lotnick[NOłsPAm>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 11:25:57 MET DST

Jest sobie laptop z broadcom 440x.
 Czytałem, że ludzie mają z tą kartą problemy, ale nigdzie nie znalazłem
odpowiedzi na mój kłopot.
Otóż podłączyłem kabel sieciowy, który cały czas fajnie śmiga ze zwykłym
kompem- jest sieć (osiedlowa) i internet za jej pośrednictwem. Na laptopie
natomiast sieć ma tylko 10mega, internetu jeszcze nie włączałem, ze względu
na blokadę obcych adresów MAC na bramce. Mam zamiar poprosić admina o zmianę
adresu, który mu podałem tak aby chodził laptop zamiast PCpudła, ale obawiam
się, że będą problemy z kartą.
Czy ktoś ma ta kartę? Czy sprawia podobne problemy?

Aha...na zwykłym kompie jest win2000pro ,
 a na laptopie XP( w połączeniach sieciowych jest WLAN, połączenie lokalne,
i karta 1394 -to chyba zintegrowana?- ta nie chce wogóle chodzić, mimo
zainstalowanego TCP/IP wyskakuje jakiś problem z usyskaniem danych o
TCPIP ).

pomóżcie , thx