Re: Mocne głośniki do kompa - jakie?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 11:23:13 MET DST

Czajson napisał(a):

> Była z miesiąc temu o tym dyskusja więc odpuść sobie drążenie tematu.

Nie było moim celem drążenie tematu. Bądź tak dobry i zapodaj linka lub
temat dyskusji, to sobie poczytam jutro i nie będę drążył dalej.

> Testy są conajmniej małowiarygodne i często nie mające odniesienia do
> rzeczywistości. Coś takiego jak porównywanie głośników przez jakiegoś
> pismaka komputerowego to wogóle jakaś pomyłka życiowa pomysłodawcy.

Masz rację. Niektóre testy widać, że są sponsorowane. Poza tym widać też
preferencję co do niektórych marek. Bo np. dziwi mnie, że w teście
zasilaczy CHIPa Chieftec 360W nie przeszedł testów i został
sklasyfikowany w tabeli jako 300W. Tak samo jak 420W. Za to 410watowego
pochwalili. I co ciekawe proponują jako najlepszy zasilacz za 880 zł.
Porażka... Ciekawe co o obudowach napiszą w lipcu...

A głośniki, to po pierwsze rzecz subiektywna, po drugie do domu nie ma
raczej sensu kupować wypasa za grubą kasę, bo od tego są audiofilskie
systemy audio...

--
Proximus