Re: Kolejnosc literek dyskow w windowsie/bios - jak?

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 00:55:52 MET DST

Sam nie mam dysku SATA ale ma plyte glowna N-Force 2 (a7n8x-e) z
kontrolerem SATA i u mnie wygladat otak, ze SATA ma swojego BIOSa (zglasza
sie po uruchomieniu kompa zaraz po BIOSie systemowym) ktory dba o takie
sprawy. Poza swoim biosem kontroler posiada odpowiednie sterowniki oraz
oprogramowaniae ktor pozwala na operacje zwiazane z partycjami itp.