Kolejnosc literek dyskow w windowsie/bios - jak?

Autor: digitnow <digitnow_at_hotmail.com>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 18:25:08 MET DST

Mecze sie z tym juz od polotrej godziny i nie radze sobie.... :

Mam podpiete dwa dyski do komputera, jeden jest zwykly na ide drugi nowy na
sata. Ten nowy chcialbym aby byl botoojacy, a stary jako pomocniczy. Nowy
mam podpiety pod 1 kanal sata, a stary jako master slave na ide2. Dodatkowo
mam jeszcze nagrywarke pod ide1 master.

W biosie wyglada to tak:

Primary master: CDRW
Primary slave: none
Secondary master: none
Secondary slave: Samsung 60GB
Tetriary (?) master: Samsung 160GB

W windowsie pod C i D laduje sie moj stary dysk ze swoma dwoma partycjami
pod E i F nowy dysk ze swoimi partycjami
G tu jest CDRW

Pytanie co zrobic abym nowy dysk na sata mial pod C i D ? Czy nalezy cos w
biosie zmienic? (mam plyte gl. MSI Neo2 ,bios phoenix). Dodam ze na dysku
samsunga nie mam nic do wyboru, czy ma byc master czy slave, pewnie temu ze
to na sata... i niby bios powinien zalatwic sprawe.. a jednak mam balagan...
:/