DVDR na SCSI?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 21:55:25 MET DST

Witam.

Od lat (oj wielu) mam nagrywarke na SCSI (Teac 12/10/32).
Swietnie sie sprawuje, nie mam jej nic do zarzucenia.

Niestety robie sporo zdjec, a archwizowanie tego na CDR mija sie troche z
celem.
Chce kupic DVDR, ale najlepiej na SCSI.

Bywaja? Sa? Jakies straszne ceny? Bo gdy szukam to nie ma...

Czemu SCSI? Switnie widac jak przy czytaniu z jednego dysku, albo z obu na
raz (1 mieli swapem, a drugi czyta dane do nagrywania) nic sie nie
krzaczy, obie transmisje leca rownolegle.
Poza tym musialbym wywalic DVDROM bo mam na EIDE, a na wiecej mi nie
starczy miejsca (2 kanaly na 2 dyski + DVDROM to malo).

Chyba ze kupie od razu dysk SATA i troche to przeorganizuje.

Ale, ale, czy sa nagrywarki DVDR na SCSI i czy warto sie w to pchac?

Zdrowka i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055