Re: jaka drukarke wybrac Canona ?

Autor: Piotr <wuwek_ciachnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 21:46:30 MET DST

> czy ta roznice sie mocno odczyje gdybym mial 4 tusze?

Raczej nie
są dwa pojemniki z czarnym tuszem - jeden do wydruków tylko
w czerni, a drugi do wydruków kolorowych - nie wiem czy to sensowne

> jesli mozna to co to znaczy..?

port równoległy to port LPT którego używały starsze komputery
najnowsze drukarki mają tylko i wyłącznie USB

> no wyglad ma swietny ale na tym az tak nie zalezy ; )

ja nie widziałem iP3000 ale jak wyjąłem iP4000 z pudełka to mi
się oczka zaświeciły

> funkcja "dupleks"

wydruk dwustronny - drukarka sama przekłada kartkę po nadruku
na jednej stronie i zadrukowuje drugą

> ps. to mam rozumiec ze IP4000 rozni sie od IP3000 dodatkowym
> pojemniczkiem tuszu, wygladem i szybkoscia wydruku?

+ drugi port komunikacji - LPT

Piotr