Re: celeron a celeron D

Autor: |Pio| <piowa_at_nohost.nodomain>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 22:02:30 MET DST

> Tu znajdziesz Clelerona 2.8GHz.
> http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/Celeron_D/strona-1.html

"Do korzyści płynących z większej pamięci cache L2, oraz nowej
architektury Celerona D, nie ma chyba żadnych wątpliwości. Ogólny 30%
wzrost wydajności, z pewnością wyjdzie temu produktowi mocno na dobre, a
wymiana starego Celerona na nowy model D będzie jak najbardziej słuszna."

hmm...
chyba jednak HT oferuje duzo wiecej, wiec poczekam pewnie...

> IMHO nie warto, jak już się przesiadać,
> to na jakiś conajmniej 100-150% szybszy.
150% szybszy - to 3 razy... 3 razy szybszego od tego mojego jeszcze nie
ma chyba ;)