Re: Co sądzicie o BenQ 1620?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 21:26:42 MET DST

Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz(.)net@remove.this> wystukał co następuje:

> wlasciwy firmware, tlko ze bezpieczniej, szybciej i przyjemniej jest

Prościej, szybciej i przyjemniej było kupić właściwą nagrywarkę czyli
NECa 3520A.

> Kupujac gówna typu Esperanza, Hawk, Omega itp. nawet nie wiesz jakie
> nosniki zapakuje dostwaca (na pewno najtansze), tak wiec twierdze, ze

Tak się składa, że takie tanie gówno jak np BenQ to w rzeczywistości
Sony.

> - Hawki bo one sa robione na Esperanzie!

Tak się składa, że Hawki kosztują 79gr, więc to inna półka cenowa.
Esperanza z kija się nie opłaca bo kosztuje praktycznie tyle samo co TDK
z kija. Pisząc tanie nośniki myślałem o 50% wartości Esperanzy.
Pamiętaj, że cały czas piszę o przypadku gdzie płytka zaraz trafia do
kosza, a każda płytka nagrana NECiem daje się odczytać.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |