latptot bez karty

Autor: Lukasz <ktaki_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 10:09:37 MET DST

Witam,

Posiadam latptopa Dell CPx. Staruszek, kupiony 3, 4 lata temu.

Podczas normalnego uzytkowania nagle (podobno) przestal widziec karte
sieciowa PCMCIA (Xircom Real Port2 R2E - 100)).
Probuje go przywrocic do normalnego stanu. Jednak brak mi juz pomyslow co
z nim moglbym zrobic.
- przetestowalem karte na innym laptopie. Widac ja bez problemow. Wzialem
tazke inna, sprawna w 100%karte do testow na laptowie,
- zainstalowalem nowego Win XP, sciagnalem najnowsze sterowniki ze stron
Intela, nie pomoglo (na karcie sterownikow nie widac urzadzenia, nie widac
go w programie do zarzadzania karta),
- zainstalowalem nowego Win 2000, wszystko inne j.w. - brak poprawy,
- uruchomilem laptota z knopixa 3.9 (najnowszy), nie rozpoznal niestety
karty pcmcia.
- sciaganalem ze stron Della
(http://support.euro.dell.com/pl/pl/filelib/index.aspx?sid=LAT_PNT_P03_CPx_H&cat=0&os=WNT5&dev=196&devlib=13&fileid=R41988)
soft do przetestowania tego laptota. Niestety przy uruchomieniu programu
pojawia sie blad typu Memory Fault.

Brakuje mi juz pomyslow co moglbym z nim zrobic.
Moze ktos z was spotkal sie z podobnym problemem i poradzil sobie?

Pozdrawiam,

Lukasz