warto chlodzenie wodne?

Autor: Grandson <samwieszkto_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 01:40:34 MET DST

witam wszystkich!

sprawdzalem wstecz watki, ale nie widze odpowiedzi na moje lamerskie
pytanie. a brzmi ono:

chce kupic nowego kompa. chcialbym, aby byl i cichy i wydajny (gierki
wieczorne).

czy warto bawic sie w chlodzenie wodne?

dodam, ze nie mam czasu bawic sie w montera, wolalbym gotowy a cichy
zestaw. czy tzw. ciche wolnoobrotowe wiatraki sa naprawde ciche, czy tez
warto zainwestowac w wode? jesli tak, to na ile upierdliwa jest budowa
takiego zestawu (czy sa dobre gotowce w rozsadnej cenie, czy raczej
trzeba wszystko dobierac samemu?)

Samwieszkto