Re: COMPAQ SLIM PII350 i problem z kartą CF...

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 01:00:28 MET DST

> Niestety nie mogę znaleźć nigdzie nowego BIOSu do tego COMPAQa ani nie
ma też
> opcji ręcznego ustawienia dysku twardego!;(

Moge Ci wyslac najnowszy jaki wyszedl.

Obsluguje jakies tam chore dyski bodajze do 160 (128?)GB - choc podobno
czasem zle i sa problemy (z tymi wielkimi - moj kolega dlatego specjalnie
wlozyl do niego osobny kontroler zeby obslugiwac jakas 80'ke).

Niestety nie wiem czy da sie wpisac parametry recznie, a nie mam za bardzo
jak sprawdzic bo chodzi na tym server a niezbyt chce restowac, zeby sie do
BIOS'u dopchac...

Powiem tylko tyle, ze moja 386'ka (notabene tez Compaq'a) nie miala (i nie
ma) problemow z SanDiskiem 64MB.
A do tego nigdy CF'a nie podpinalem bo... nie chcialo mi sie z 386 go
wyciagac ;-)

Ps. IMHO to baaaardzo fajny sprzet...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055