Re: COMPAQ SLIM PII350 i problem z kartą CF...

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 02:41:31 MET DST

1) upgrade biosu do najnowszego (jest na stronach hp/compaq, szukaj dobrze)
2) ustawienie reczne cylindry/sciezki/glowice w biosie
3) chodzi bez zadnego zgrzytu z hdd conajmniej 120GB (wiekszych nie
sprawdzalem)
4) chodzi bez problemu z CF high speed 512MB (innych nie sprawdzalem)
Aczkolwiek mam wrazenie ze to high speed to jeszcze nie jest to - chodzi
conajmniej wolno, wolniej niz na starym 4.3GB hdd
Czy karty CF w trybie IDE powinny moc chodzic w udma33 ? A moze szybciej
? I dlaczemu moja uparcie dzialala tylko w piomode-4 ?