Re: konfiguracja sieci LAN

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 16:51:51 MET DST

Szczur wrote:

> sprawdzielm z zarowka i bateria i dobrze przewodzi, wiec problem nie stoi
> po tej stronie.

Z grubsza to jest tak, że któreś z ogniw o których mówisz że są sprawne
JEST NIESPRAWNE. Jeżeli masz 2 sprawne sieciówki i dobry kabel to musi
działać, nawet gdy system nie jest załadowany. Skoro nie działa to
znaczy, że coś z tych 3 elementów jest niesprawne. Osobiście obstawiam
zły kabel, może rzeczywiście jest dobrze zaciśnięty, ale nie te
kabelki? Sam tak miałem, w sklepie zrobili mi kabel, nie chodziło
wróciłem, był inny sprzedawca który stwierdził że żyły są źle połączone.

Wojtek