Re: Ocena zestawu z AMD64...

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 16:52:40 MET DST

Dnia Sun, 12 Jun 2005 16:36:47 +0200, trash napisał(a):

> Dzieki za informacje, to juz druga co dostalem tego typu, od tej pory
> skupiam sie tylko na nF3, wpadl mi w oko Epox EP-9NDA3+
>
> Czy bedzie sie nadawac ?
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4d53495f4b384e5f4e454f325f504c4154494e55
Bierz to co w linku wyżej. MSI na nForce3U. Super płytka.

> Niestety bede musial zejsc z pamieci Corsair na
> rzecz TwinMos 2x512 3200 na CL2.5,
Tylko wejdź na stronę producenta i zobacz jakie są rekomendowane
moduły pamięci do twojej płyty. Jak kupisz MSI to i na Corsairy
starczy.

> Epox jest troche drozszy po prostu, ok
> 500zl.
Za 460 na pewno go dostaniesz (jak dobrze poszukasz), ale IMHO MSI
będzie lepszym wyborem, no i cena wynosi ~400zł a Epox jest o ponad 50
zł droższy.

> trash.
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam