Re: uszkodzony dysk?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 23:24:37 MET DST

Gobli wrote:
> no dzięki, jakoś sobie poradziłem...
> (podłączyłem dysk do własnego kompa, i po 3h jakoś przestał być zepsuty)

Heh,

Mialem przypadek, gdy wlasnie po naglej awarii zasilania dysk zaczal
zglaszac bledy, xp nie startowalo itp. najwyrazniej systemy dysku nie
zadbaly o to by aktualny zapis sektorów został zakończony.

System udalo sie odratowac z plytki (chkdsk), a dysk... pelnym zapisem,
sektor po sektorze z poziomu linuxa. (nie wiem jak działaja cudeńka
windowsowe, w każdym razie sam zapis (bynajmniej nie low format czy coś
w tym stylu!) spowodował iż działa bez zarzutu.

Seagate 80 GB SATA.

pozdr.

--
Rafał Łukawski