Re: uszkodzony dysk?

Autor: Kryhoo <kryhoo--NO_at_SPAM--op.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 09:34:06 MET DST

Gobli napisał(a):
> musiałem pilnie przeinstalować windę 98.
> niestety w nocy, podczas formatowania dysku/a może już instalacji (?)
> wyłączono mi prąd...
> od tamtej pory same problemy z dyskiem.
> instalator albo mówi że uszkodzony, albo po3 formastowaniu
> instaluje, a potemsame problemy z systemem...
>
> co się mogło stać, jaknaprawić?

1. Sprobuj wywalic wszystkie partycje i utworzyc je na nowo.
2. Jesli przypuszczasz, ze mogly powstac BadSectory odpal HDD Regenerator
3. Low Level Format - mi to kiedys bardzo pomoglo, wszystkie BasSectory
zniknely mimo, ze bylo ich sporo, ale po 3-ech miesiacach problem wrocil.

Pozdrawiam
Krystian