Re: monitor LCD do zastosowan graficznych - jaki najlepiej?

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 16:15:43 MET DST

shark wrote:

> troche martwi mnie 25ms czas reakcji w tego typu monitorach

Całkowicie niepotrzebnie - chyba że np. utrzymujesz się zawodowo z
grania w CS :-)

> czytalem ze znacznej odczuwalnej roznicy nie ma

Czytanie nic tu nie da - papier (i ekran) wszystko zniesie.. Proponuję
po prostu kiedyś porównac empirycznie ten sam konfig na D-Sub i DVI-D.
Jesli /naprawdę/ nie zobaczysz widocznej róznicy - to.. "po co
przepłacać" :-))

> poza tym za 2 lata ma byc to standard a monitor kupuje sie na lata
> zazwyczaj :)))

Osobiście nie "wyrzucałbym" dodatkowych paruset złotych tylko "na
przyszłosć". Za parę lat Twój obecny panel będzie zabytkiem wartym parę
groszy. Kupuj to co uważasz za sensowne /na dziś/, a nie płać za
"bajery" które /kiedyś/ mogą sie przydać.
BTW - sam też kupowałem panel z DVi ze względu jakość obrazu własnie - i
obecnie nie wyobrażam sobie powrotu do D-Sub..

> /shark

Pozdrawiam