Re: Power button w obudowie ...

Autor: Mausser <mausser_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 13:17:58 MET DST

> To przecież normalne zachowanie. Ustawiasz, by komputer włączał się po
> wystukaniu hasła, to nie włączysz go przyciskiem POWER.
> Inaczej takie "zabezpieczenie" nie miało by sensu ;)
>
> Sam tak włączam swojego kompa :)

Ups <lol> Rzeczywiście... Usunąłem hasło i działa. Ale coś mnie jeszcze muli
bo kiedyś jak miałem ECS'a to mi działał na button i na hasło. Spoko.
Najważniejsze że jest ok. Teraz ustawiłem button i kąbinacje klawiszy ctrl +
F1. Mogę go włączać i z przycisku i ze zdlanej klawiatury.

DZIĘKI WIELKIE :)