Power button w obudowie ...

Autor: Mausser <mausser_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 19:59:40 MET DST

Witam.

Mam śmieszny problem. Nie moge uruchamiać komputera za pomocą przycisku
Power w obudowie komputera... Nie grzebałem nic w Biosie i nagle z dnia na
dzień przestał działać. Dobrze że miałem ustawione hasło do włączania z
klawiatury i na ta chwilę tak uruchamiam kompa. Myślałem że padł wyłącznik,
jednak działa normalnie bo jego naciśnięciu już po załadowaniu Win XP,
system się wyłącza. Podczas startu POST'u też można go spokojnie wyłączać...
W związku z tym wnioskuję że guzik jest ok. Nie działa tylko jak chcę
włączyć kompa. Czy ktoś się spotkał z czymś takim?? Może jednak coś w
biosie?? W biosie przywracałem ustawienia optymalne i nic...

Pozdrawiam. Dzięki za ewentualne podpowiedzi :)