Re: SoundBlaster Live! a pakiet kX

Autor: Corvus5 <corvus_at_elsat.bezorg.net.plorg>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 12:55:36 MET DST

Kondur napisał(a):

> Czy ta różnica jest słyszalna?

Dla mnie tak, lecz sa to subtelne roznice. Powieksza sie ona, gdy nie
uzywam zadnych korektorow widma i roznych podobnych rzeczy, ktore
modyfikuja dzwiek. Uwazam, ze duzo zalezy od glosnikow i wrazliwosci
ucha sluchacza. To dotyczy sterownikow.

Winamp vs foobar2000 to troche inna sprawa. Mozliwe, ze wiecej
odpowiedzi uzyskasz na grupie poswieconej swojemu OS lub na grupie
poswieconej audio.

--
Corvus