Re: SoundBlaster Live! a pakiet kX

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 14:26:15 MET DST

Użytkownik "Kondur" <misiek1985@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d8d6ua$74m$1@213.241.34.186...
> Witam
> Podobno instalując pakiet kX zamiast sterowników producenta bądź
> systemowych
> można poprawić parametry karty SBLive!.
>
> W starym numerze KŚ Ekspert 5/2004 znalazłem takie coś:
> "Stosując sterowniki kX zamiast standardowych plików sterujących Windows
> oraz odtwarzacz foobar2000 możemy poczuć się zaskoczeni wysoką jakością
> dźwięku"
> Pokazany jest też wykresik pokazujący, że stery kX są lepsze niż
> Creative.

> [...]

* Sterowniki nie poprawiają jakości dźwięku. Jedyna poprawa jest taka, że
wyjścia przód/tył są zamienione miejscami, bo niewiedzieć czemu - wyjścia na
tylne głośniki
mają lepszą jakość. Poza tym uruchamiają obsługę ASIO na Live - co przydaje
się w
aplikacjach audio.

kX są dla ludzi zajmujących się muzyką na live (oksymoron ;) ?) - są trudne
w konfiguracji i _zupełnie_ nieprzydatne dla
zwykłego użytkownika.

Zdrawim.