Re: Box-owe chlodzenie procka jak to wlasciwie jest ?

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 22:49:06 MET DST

jureczek napisał(a):
> Mam Boxa Semprona(2800+) i dosc wysokie temperatury procka(szczegolnie latem).
> Dzis ze zdziwieniem stwierdzilem ze wiatrak kreci sie w ten sposob ze "wyciaga"
> powietrze z radiatora na zewnatrz.Zawsze myslalem ze wiatraki na procku
> zasysaja zimne powietrze z zew i kieruja je na radiator - ale u mnie tak nie
> jest(niczego nie zmienialem).Kumpel twierdzi ze u niego na Bartonie tez tak jest
> tzn ze AMD montuje odwrotnie wiatraki ? W obudowie mam tunel wiec wiatrak na
> procku powinien zasysac zimne powietrze z zew na radiator.Czy mam zalozyc
> [...]

Na moje oko to wiatrak powinien dmuchać na radiator, a nie na odwrót.
Gdyby to był pojedynczy przypadek, to możnaby stwierdzić, że akurat
trafił ci się egzemplarz z wentylatorem źle przykręconym, ale skoro to
się powtarza?... Może tak ma być? Nie wiem, ale skoro w AMD tak robią,
to może oni się znają lepiej ode mnie?...

--
Yakhub