Re: Platforma na AMD

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 21:13:23 MET DST

spider napisał(a):
> Witam, chce zlozyc kompa w oparciu o procek AMD np sempron 2600 do tego
> jakas plyta na nforce i mam pytanko czy brac nforce 2 Socket A , czy
> moze nforce 3 Socket 754 ? Macie jakies doswiadczenie w tym temacie?
> duzo zyskam wybierajac ta nowsza podstawke czy nie warto?. Wszelkie
> uwagi mile widziane.

O ile planujesz rozbudowę sprzętu (kupno AMD 64) w ciągu najbliższego
roku, to warto rozważyć platformę Socket 754. Ja zdecydowałbym się
jednak na Socket 754, bo jeżeli za jakiś dłuższy czas przesiądę się na
AMD 64, to na Socket 939. Będzie się to wiązało z wymianą płyty, procka
i grafy.

--
Proximus