Re: s.e.s.j.a. - system eliminacji studentow jest aktywny

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 15:41:49 MET DST

g-n napisał(a):
> poszukuje pomocy w bardzo nietypowej sprawie:
>

> " ...Porównaj parametry i możliwości karty dźwiekowej do notebooka z
> podobnym modelem do komputera stacjonarnego.
> Omów na przykładach funkcje oprogramowania kart dźwiękowych firmy
> Creative..."

Z tego co wiem Creative wypuszcza produkty na PCMCIA np. Live 5.1
Bierzesz paramery techniczne normalnej 5.1 i takiej laptopowej patrzysz
na róznice i wyciągasz wnioski :) jezeli zaprezentujesz róznice (ze np,
ta ma inne częstotliwości, mniej portów itp ) to potem możesz wymyslać
dowolne wnioski (czytaj lanie wody ,H2O ;) )

TePe