Re: notebook i głośniki 5.1 ?

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 15:21:05 MET DST

Użytkownik "halonet" <halonet@op.pl> napisał w wiadomości
news:d89esb$slq$1@news.dialog.net.pl...

> mówisz że nie ma sensu 5.1 do mp3 ?
> tzn. że i tak usłysze stereo ?
Usłyszysz 5.1
> bo znalałem plugin do winapa dolby surround
> i myslałem że przy głosnikach 5.1 będe miał lepszy dzwięk ...

lepszy jak lepszy. Ale muzyka jest masteringowana na stereo i tak brzmieć
powinna, a dolby surround robi sume Prawy+Lewy i wrzuca na środek i różnice
Prawy-Lewy i wrzuca na surround - ogólnie algorytm jest banalny i
zniekształca Ci obraz dźwiękowy w głowie.

Moja wcześniejsza porada zostaje aktualna.

Pozdrawiam