Re: 9550 nie chce isc na 350/500

Autor: LUKY <luky1niechcesapamu_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 15:20:10 MET DST

Ictus wrote:

> wlasnie zakupilem ta karte
> specjalnie wybralem model najbardziej polecany do krecenia czyli gigabyta
> mam jeszcze u siebie patent z dolaczanym wiatraczkiem 80mm do chlodzenia
> wiec chlodzenie mu zapewnilem dobre (wczesniej na tym patencie radeon
> 9200se chodzil na 330/440)
> i na poczatek zapodalem w nowej karcie 350/500 czyli taki setup o jakim
> wszedzie pisza ze jest bezpieczny nawet na standardowym chlodzeniu... no i
> niestety gierki sie wieszaja...
> coprawda w ATI tray tools artefakty zanjduje przy wyzszych ustawieniach
> [...]

Mam ta karte od niedawna, bez problemu bez żadnych chłodzeń, radiatorów na
pamieci chodzi 350/500 i nic sie wiesza. Moze wina są sterowniki u Ciebie?
spróbuj w kolejności: najnowsze ATI jak nie to Omegi, a w ostatecznosci
DNA. Aha i jakie masz pamieci na tej karcie? Bo ja mam Hynix'y, a slyszalem
ze ta versja na samsungach troszke gorzej sie kreci.