Re: s.e.s.j.a. - system eliminacji studentow jest aktywny

Autor: LUKY <luky1niechcesapamu_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 15:16:51 MET DST

g-n wrote:

> poszukuje pomocy w bardzo nietypowej sprawie:
>

> " ...Porównaj parametry i możliwości karty dźwiekowej do notebooka z
> podobnym modelem do komputera stacjonarnego.
> Omów na przykładach funkcje oprogramowania kart dźwiękowych firmy
> Creative..."
>
> czy ktos posiada jakiekolwiek informacje mogace wyratowac mnie podczas
> sesji z takimi pytaniami ?? :)
> googl wywala miliony bezuzytecznych linkow, niusgrupy swieca pustkami ...
>
> sliczne dzieki z gory ;)
>
> Pzdr
> g-n

Moze zrób poprostu tak: wez znajdz sobie dokładny opis dwóch dzwiękówek pod
notebook'a a poźniej dwóch pod stacje, przeczytaj uważnie wyciągnij wnioski
i to chyba wszystko, jeśli chcesz zeby to byla praca przekrojowa to musisz
sie pomęczyć poprostu z większa ilościa kart.

Tez chcialbym takie pytania podczas sesji...niestety jest o wiele gorzej :)