x700 vs 6600 (AGP)

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 14:40:17 MET DST

Witam,

Mam mały dylemat. Chcę zmienić moją obecną kartę (9600Pro) na coś
niewiele droższego (będę miał ku temu okazję korzystną okazję) i nie
wiem co wybrać.
Biorę pod uwagę GeForce 6600 AGP oraz Radeona x700 AGP.
Z tego co słyszałem, GeForce osiąga kosmiczne temperatury w porównaniu
do tego co mam w tej chwili (80 czy 90 stopni to "trochę" dużo). Czy
Radeon też się tak grzeje?

I jak jest z wydajnością tych dwóch kart, bo kurcze szukałem chwilę i
żadnego konkretnego porównania nie znalazłem... Być może to mnie
chwilowo zaćmiło ;) więc jeśli ktoś ma jakiś fajny test, porównanie tych
dwóch kart to byłbym wdzięczny.

Na "szejderach" 3.0 mi nie zależy, bo przy takiej mocy obliczeniowej
karty to IMHO pomyłka... Coś jak 2.0 w serii FX... A może się mylę?

Jak więc wypadają te dwie karty w bezpośrednim zestawieniu?

I jeszcze jedno. Dlaczego w poniższym zestawieniu empirycznym nie ma
x700? Jest tylko wersja Pro...
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm

--
Psylo