Re: Gigabyte GA-7VA i buczenie

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 14:33:45 MET DST

On Thu, 9 Jun 2005 12:31:11 +0200, "corrlnj"
<anonim@niechcewirusow.com> napisał(a):

>Posiadam ww plyte i mam problem ze zintegrowana karta dzwiekowa. Mam
>komputer polaczony z wieza stereo i jak przy wiekszej mocy z glosnikow
>wydobywa sie buczenie, cos na ksztalt zwarcia - nasila sie gdy
>initializowane sa sterowniki karty dzwiekowej(przy ladowaniu systemu).
>Dzwiek dziala normalnie - moze tylko sygnal jest odrobine slabszy. Czy ktos
>wie co moze byc przyczyna?
Czy komputer jest uziemiony? Czasem przeszkadza też podłączona pod
wieżę kablówka, ponadto czy jeśli podłaczysz same głośniki do
komputera, bez wieży, czy występuja wtedy te zakłócenia? W mikserze
systemowym powyłączaj odtwarzanie z urządzeń, z których nie korzystasz
- np LINE IN, AUX, możę CD AUDIO bo i tak nowesze aplikacje używają
dźwięku cyfrowego z CD. pokombinuj z tym i daj znać jak poszło.

--
Pozdrawiam
Jarek