Re: PROBLEM - Cos mi padlo w komp.- pomozcie, prosze!!!

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 10:50:43 MET DST

> Elektrolit wysycha (odparowuje) z czasem. Proces ten przyspiesza
> wysoka temperatura. Wiekszosc kondensatorow montowanych na plytach
> glownych moze pracowac wg. producenta w temperaturze maksymalnej
> 100 - 110 st.C. Z tym, ze w tej temeraturze zyja kilka miesiecy
> tylko.
>
> Poza tym - wysychajac zmniejszaja swoja pojemnosc. Co z kolei
> tez moze wplywac na podniesienie ich temperatury. Co prowadzi do
> dalszego wysychania a to powoduje... I tak dalej ;)

a jak moze wysychac cos co jst szczelnei zamkniete ???
po za tym elektrolit to nie woda zeby parowal !!

pod wplywem tepmeraury elektrolit sie rozszerza i od srodka rozwala kondensator
!! albo na trwale go deformuje .

ostanio jakis producent zdecydowal sie na wymiane wpyrodoukowanych plyt glownych
tylko dlatego ze zastosowal kondensatory o fatalnej zywotnosci .