Re: Problem z plyta g³owna?

Autor: jha <afjha_at_askf.com>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 09:47:59 MET DST

> Zwróæ uwagê na ustawienie HDD (tylko) na "Master" jak ró¿wnie¿ jest opcja
> "Master and Slave is presents" czy jako¶ tak ...

Ok.

Ale najwa¿niejsza sprawa to to ¿e ten sam dysk, ten sam system podl±czony do
pierwszego kontrolera nie widzi w ustawieniach systemu dysku (panel
sterowania - system - menedzer urzadzen - stacje dyskow) a gdy jest
podlaczony do drugiego kontrolera to go widzi w tych ustawieniach. Co to
moze byæ?

pozdr