Re: Co sądzicie o BenQ 1620?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 01:11:22 MET DST

chairon napisał(a):
> Witam
>
> Planuję zakup nagrywarki. Na początku rozważałem zakup LG 4163 lub NEC
> 3520.

To dobre nagrywarki. Użytkuję LG GSA4163. I nie słysze jak wypalam :D. A
jeśli lubisz aktualizację BIOSu i tym podobne historie + chcesz co jakiś
czas wymieniać ją na naowszy model, to LiteOn.

Po tygodniu spędzonym na forum www.cdrinfo.pl do tych dwóch dołączył
> jeszcze BenQ 1620 i taki też model zdecydowałem się kupić. Jednak mój
> kolega dziś powiedział mi, że ten sprzęt nie najlepiej wypada w testach i
> że muszę się nastawić na nagrywanie na markowych nośnikach, bo na tanich
> wypada ona fatalnie.

To generalnie wina nośnika. Oszczędzasz na nosnikach, to masz
"oszczędnościowe" kopie. Co druga nie działa. A CD TDK kosztuje 1,60 zł,
a DVD Verbatim ok. 2 zł. A płytka noname ok 1 zł. wybór jest prosty :)

Najgorsze, że zamówiłem już ten model w sklepie i
> teraz jestem już totalnie zdezorientowany i nie wiem czy pozostać przy
> swym wyborze czy też jakoś się wykręcić i kupić coś innego. Możecie mi coś
> podpowiedzieć, a najlepiej pocieszyć?

To teraz nagrywarki się już zamawia? Szok!

--
Proximus