Co sądzicie o BenQ 1620?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 22:20:40 MET DST

Witam

Planuję zakup nagrywarki. Na początku rozważałem zakup LG 4163 lub NEC
3520. Po tygodniu spędzonym na forum www.cdrinfo.pl do tych dwóch dołączył
jeszcze BenQ 1620 i taki też model zdecydowałem się kupić. Jednak mój
kolega dziś powiedział mi, że ten sprzęt nie najlepiej wypada w testach i
że muszę się nastawić na nagrywanie na markowych nośnikach, bo na tanich
wypada ona fatalnie. Najgorsze, że zamówiłem już ten model w sklepie i
teraz jestem już totalnie zdezorientowany i nie wiem czy pozostać przy
swym wyborze czy też jakoś się wykręcić i kupić coś innego. Możecie mi coś
podpowiedzieć, a najlepiej pocieszyć?

--
Pozdrawiam
chairon