Re: Seagate barracuda 80GB... padl?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 23:53:12 MET DST

Użytkownik "PiT" <p_i_t@fr.pl> napisał w wiadomości
news:d87me4$mir$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dzięki wielkie... Spróbuje tego. Jak nie pomoże to trudno... Nie
> będę się bawił w żadne formaty bo potem sytuacja może się
> powtórzyć (ja mam kompa prawie 10 lat, miałem 4 dyski i nigdy
> czegoś takiego nie przeżyłem). Niech w serwisie się martwią. Dysk
> najwyżej wróci.

Daj sobie spokój z fixmbr, to polecenie nie naprawia tabeli partycji,
i w tym przypadku jego użycie mija się z sensem. Przeskanuj dysk
programem diagnostycznym od jego producenta, czyli Seatools, najlepiej
wersją dyskietkową. A na początek wykonaj po prostu chkdsk /r
<literka_partycji:> spod Konsoli Odzyskiwania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/