Re: HP DVD-640i LightScribe BOX black

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 22:54:53 MET DST

Mikolaj Tutak <mtutak[a]nixz*net@remove.this.com> wystukał co następuje:

> czytaj od góry, zaczynając od lewej:

Widzę, że nie czaisz kompletnie o co mi chodziło.
Po prawej jest producent. Przyjrzyj się zdjęciu i oceń. Co do aukcji to
chodziło mi o to, że model którego etykietkę mi pokazałeś na panelu
czołowym miał 640, zaś na zdjęciu umieszczonym troszkę wyżej model miał
napis 640i. Był to właśnie Liteon. Jakieś wątpliwości? No to teraz
gwóźdź do trumny:
http://www.toppreise.ch/index.php?a=56861&o=pa&SID=5fbb840ae5c1b96cafb4eb0da1206ae7
I nie pisz, że piszę o czymś czego nie sprawdziłem.
Wiesz po co była ta etykietka na aukcji? Bo słowo "Liteon" to obecnie
kiepska rekomendacja. A sprzedający jest na tyle inteligentny i dołożył
również zdjęcie właściwego sprzętu (czyt. Liteon), żeby nie było
niejasności, że produkt nie jest zgodny z opisem :)
Polecam czasem poczytać więcej niż jakieś głupie serwisy, które biorą
kasę za to co piszą.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |