Re: HP DVD-640i LightScribe BOX black

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 10:34:14 MET DST

Był 5 czerwiec (niedziela), gdy o godzinie 22:19 *Markus Sprungk* w pocie
czoła naskrobał(a):

> No popatrz :)
[ciach]
Nie miałem na myśli recenzentów z czasopism komputerowych, ale
użytkowników piszących na listach dyskusyjnych i serwisach internetowych
zajmujących się m.in. nagrywarkami. Napisałem o najczęściej powtarzających
się problemach z tą nagrywarką, które tam się pojawiły (całkiem możliwe, że
nowy firmware rozwiązał te "wady"). Można uznać, że nagrywarka jest dobra,
gdy nagrywa z małą ilością błędów płyty.Jednak jeżeli ktoś oczekuje od
nagrywarki czegoś więcej niż li tylko poprawny zapis w standardowych
sytuacjach (dane, film) to problem z odczytem/zapisem zabezpieczonej płyty
już ją dyskwalifikuje.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2005-06-06 10:16:26