Re: Seagate barracuda 80GB... padl?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 22:15:24 MET DST

On Wed, 08 Jun 2005 21:55:39 +0200, "PiT" <p_i_t@fr.pl> wrote:
>Kuzynka kupiła dysk...
[ciach]

>Dlatego mam do Szanownych Grupowiczów pytanie, co to może być? Mi się
>wydaje że dysk padł ale dziwi mnie ta druga działająca partycja. Można
>jakoś odzyskać dane z tej systemowej?
[ciach]
jeżeli dysk jest "made in china" to idŸ do serwisu i bierz nowy,
podłšcz i zostaw włšczony przez 24 godziny. jeœli przeżyje ten "stres
test" to jest szansa, że trafiliœcie na dobry egzemplarz. segate'y
robione w chinach majš dziwny zwyczaj padania po kilkunastu godzinach
pracy, te z singapuru czy malezji trzymajš się ok.
pozdr
szydas