Re: Seagate barracuda 80GB... padl?

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 22:10:27 MET DST

Dnia Wed, 08 Jun 2005 21:55:39 +0200, PiT napisał(a):

> Kuzynka kupiła dysk... Jak w temacie. Ładnie podzieliłem jej na dwie
> partycje, wszystko poinstalowałem (XP) i luz. Stary dysk był jako slave.
> Dzisiaj do mnie zadzwoniła że jej komp nie działa... No to jade i przy
> uruchamianiu Windowsa jest niebieska plansza i napisł "Unmontable
> patrition" czy coś takiego... i jakieś błędy... Kuzynka mi mówiła jak do
> tego doszło. Dysk mulił strasznie od jednego dnia po czym wlaśnie
> pokazała się taka informacja... No to ja wziąłem ten dysk do siebie.
> Podłączyłem go u mnie i taka sama sytuacja. Podłączyłem go jako slave'a.
> [...]

Proponuje naprawe MBR (master boot record) bo sytuacja moze byc spowodowana
bledem w tablicy partycji. Proponuje tez skanowanie w poszukiwaniu
BadSektorow (przypominam ze gwarancja 5 lat = wymiana na nowke w przypadku
bad sektorow). Jesli tego typu kosmetyk anie pomoze to proponuje format (o
ile nie byl juz przeprowadzony)