Re: Zwarcie w USB

Autor: Mephisto2oo5 <mephisto_at_msi.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 17:45:11 MET DST

Użytkownik "Sith" <s1810WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0b1e.0000166a.42a4ae60@newsgate.onet.pl...
> Mam pytanie , czy przez zwarcie / moje dziecko wsadziło śrubokret do kabelka
> USB od aparatu cyfrowego i zrobił zwarcie/, rowaliło mi płyte główna. Nastąpil
> restart i chyba od tamtego czasu blue screen wyskakują co jakiś czas.
> Stwierdziłem również padnięcie 12 kondensatorów /napuchnięcie i lekkie wylanie-
> nie na wszystkich/.

Na moim starym sprzęcie nie raz miałem przypadkowe zwarcie +5V - komp tylko sie zresetował (tak samo się resetował kiedy przypadkowo zwarłem +12V z Molexa - dużo experymentuje z urządzeniami i zdarzały mi się zwarcia:) ale chodził przez następnie miesiące bez zmian i zarzutów - potem go oddałem ale wiem, że chodzi nadal ;-)