Re: Zasilacz jaki?

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 13:43:03 MET DST

Użytkownik "Darek" <slomadar@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d86hrp$gom$1@news.onet.pl...
> Witam serdecznie i prosze nie linczować za pytanie
> Mam dylemat ponieważ mam zasilacz moceoma 350W i niestety nie trzyma mi
> napięć np 12V = 11,3V: 5V=4,7V : 3,3V= 3,18 nieraz zdarza się samoczynny
> restart maszyny
> chce wymienić na coś porządnego i po przestudiowaniu archiwum grupy i
samej
> grupy zrobił mi sie mętlik ze sam nie wiem co wybrać.
>
> Pod uwage biorę
> Tagana
> Topowera
> Be Quita
> Chiefteca
> [...]

Z tego co słyszałem to chieftec jest słyszalnie głośniejszy od np. BeQuieta.
Sprawdzałem chieftecki zarówno z 12 cm wentylem i 2x80 na początku
rzeczywiście jest cisza ale po wygrzaniu powietrza wewnątrz do ok 40*C
zaczyna go być wyraźnie słychać. Natomiast w BeQuiecie nic nie słychać nawet
po kilkonastu godzinach pracy. Kupiłem tydzień temu BeQuieta(allegro - 247
zł) i jestem zadowolony z ciszy jaką oferuje dzięki niemu mój komp
całkowicie zamilkł (procek chłodzony wodą i radiatory na pozostałych
elementach+ wentylator puszczony na 5V do mieszania powietrza w budzie.

pzdr
zkawa

--
ABIT NF7-S + AthlonXP 2500@3200, WC