Zasilacz jaki?

Autor: Darek <slomadar_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 12:24:15 MET DST

Witam serdecznie i prosze nie linczować za pytanie
Mam dylemat ponieważ mam zasilacz moceoma 350W i niestety nie trzyma mi
napięć np 12V = 11,3V: 5V=4,7V : 3,3V= 3,18 nieraz zdarza się samoczynny
restart maszyny
chce wymienić na coś porządnego i po przestudiowaniu archiwum grupy i samej
grupy zrobił mi sie mętlik ze sam nie wiem co wybrać.

Pod uwage biorę
Tagana
Topowera
Be Quita
Chiefteca
Moc ponad 400W we wszystkich przypadkach cena i cisza wiadomo gra rolę ale
róznice w tych modelach już nie są aż tak powalające
za Be Quitem przemawia możliwość podłaczenia dodatkowych wentylków do niego
ale nie jest to koniecznością
prosze pomóżcie dokonać dobrego wyboru>

Moja konf kompa to PIV 3,0 (prescot) 775
1 GB RAM Kingston PC3200 praca w dualu
MB Gigabyte 915 Duo
WD 160GB seria SD
Maxtor 160 GB seria 9plus