Re: Acer TM 4051

Autor: Martti <nie_chce_at_spamu.com>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 09:39:39 MET DST

Użytkownik "aladin07" <aladin07@go2.pl> napisał w wiadomości
news:d857bh$s1h$1@news.dialog.net.pl...
> jak dziala taki notebook w porownaniu z konkurencja
> chodzi mi o zestam Pen M 1.6 ( 730 ) /356mb /40 gb / dual dvd
> jaka jakosc tego produktu jest? moze jakies wrazenia
> po uzytkowaniau tego modelu ze specysikacja sprzed mmiesiecy
> obecnie ten model najlepiej mi pasuje ale jak z jakoscia?
> moze lepiej HP NX 6110 tez na Pen M 1.6 lub Asusa z tym prockiem tyle
> ze bez nagrywarki dvd :( za podobne pieniadzae )
> poradzcie cos

Witam,
uzytkuje podobny model (P M 715 1,5GHz)
plusy:
dlugi czas pracy na bateriach (4,5 godziny word, intrnet, 3 godz. film w
divx)
dosc szybki na "pradzie" kiedy procek idzie z pelna moca
wygodny touchpad, nieza czuly, z miekko pracujacymi klawiszami,
oprogramowanie acera do zarzadzania daje sobie rade, choc i bez niego
spokojnie i komfortowo sie pracuje.
cichy wentylator, wlaczajacy sie tylko czasami
mnogosc wejsc i wyjsc

minusy
matryca troche przeklamuje, widocze jest to po blizszym sie przyjzeniu, na
pogrubionej
czcionce nie wszystkie piksele sa tak samo mocno wyswietlone, co powoduje
lekkie
rozmycie sie obrazu.
brak wbudowanego mikrofonu przeszkadza w uzytkowaniu np skype'a
tragiczna jakosc lakieru na obudowie, po 3 miesiacach uzytkowania (noszony w
odpowiedniej torbie) jest caly porysowany, nie sa to glebokie rysy, ale
miejscowe
zmatowienia widoczne pod odpowiednim katem, niby nic ale wkurza.
duze mulenie sie kompa przy operacjach dyskowych (DMA oczywiscie wlaczone)
jednak przy kopiowaniu plikow z partycji na partycje praktycznie nic wiecej
nie daje sie
robic,
troche za glosna klawiatura, jakby klawisze byly w powietrzu i sie ze soba
stykaly