Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP ?

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 20:30:51 MET DST

Zbyszek <zetzzet@poczta.onet.pl> napisał(a):

> " artur" <artur321@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
> wyglada
> uzywa
> >

> Co do funkcjonalnosci to oprogramowanie jest bezkonkurencyjne: automatyczna
> aktualizacja sterownikow (programik laczacy sie z webservice IBM/Lenovo),
> profile dla polaczen sieciowych, profile zasilania (to akurat maja wszyscy,
> ale takiego fajnego wskaznika poziomu baterii juz nie maja...), profile
> wyswietlania - w tym tryby prezentacyjne.

Program do aktualizacji sterownikow nie tylko laczy sie, ale sam instaluje
nowe sterowniki, pozwala zainstalowac/odinstalowac lub wrocic do
poprzednich. Wszystko to lacznie z BIOS-em. Profil zasilania jest bardzo
rozbudowany i ma bardzo zadka funkcje ustawiania poziomu od ktorego bateria
ma byc doladowywana (np. gdy poziom spadnie ponizej 85%). Zapobiega to
ciaglemu doladowywaniu baterii. Ma tez opcje pelnego cyklu
rozladowanie/ladowanie. Do tego programy konfigurujace wlasciwie wszystkie
urzadzenia, lacznie z wymiana CD/DVD na drugi dysk lub dodatkowa baterie bez
wylaczania laptopa. Jest tez program do pelnego backupu pozwalajacy
odtworzyc caly dysk, lacznie z systemem operacyjnym i obslugujacy CD/DVD
R/RW. To czesc tego co siedzi w laptopach IBM-a. Ktos kto nie potrafi, lub
nie chce tego wykorzystac, faktycznie przeplaca, bo pozbawia sie dobrowolnie
przynajmniej 25% ich wartosci.
Pozdrowienia.
P.S.
Uzywam T42p i ergonomia jest wzorcowa, a mialem wiele roznych laptopow.
Klawiatura rewelacyjna - lepsza od Logitechow i Microsoftow w moich
desktopach. Sadze, ze w R50e jest taka sama.