Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP ?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 15:36:59 MET DST

" artur" <artur321@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:d845ng$a1q$1@inews.gazeta.pl...
> A co powiecie, jesli chodzi o funkcjonalnosc wymienionych przeze mnie
> komputerow? Wiem, ze IBM jest najbardziej solidny (przynajmniej taka ma
> opinie), ale czy Waszym zdaniem nie jest za "toporny"? A moze tylko
wyglada
> tak z zewnatrz a w rzeczywistosci jest bardzo fynkcjonalny? Ktos z Was
uzywa
> moze IBM, i moglby sie wypowiedziec?

Co do funkcjonalnosci to oprogramowanie jest bezkonkurencyjne: automatyczna
aktualizacja sterownikow (programik laczacy sie z webservice IBM/Lenovo),
profile dla polaczen sieciowych, profile zasilania (to akurat maja wszyscy,
ale takiego fajnego wskaznika poziomu baterii juz nie maja...), profile
wyswietlania - w tym tryby prezentacyjne.

A pozostale bajery: lampka nad matryca jest ;) guziki do glosnosci sa, za to
oczojebnych pomaranczowych/niebieskich diod "niestety" nie ma, czytnika kart
SD/CF/etc nie ma, innymi slowy podstawy do pracy, gorzej z zabawa. No i
glosniki sa masakrycznie badziewne, no ale w podrozy to chyba bedziesz
ogladal filmy na sluchawkach, a jak gdzies on-site to sie do czegos
podlaczysz.

(oceniam na podstawie mojego R40, ale chyba pod wzgledem tego o czym pisze
nic sie nie zmienilo w R50)

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160
160 |
| Liteon LDW451S, MS IE 4.0, MS Natural Elite, SM959NF, SB Live!, HPC 360W |
| Diva ISDN, HPLJ 4000, Siemens ID Sensor, Philips Webcam, APC 800VA |