Re: Sapphire Radeon 9550

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 12:09:35 MET DST

Chichotek <zy@erpuarg.jnj.cy> wrote:

> Zdjąć wiatraczek z radiatorka, odwrócić tyłem, odkleić taką śmieszną
> naklejkę z rdzenia, powinien ukazać się otworek z łożyskiem - trzeba tam
> wpuścić kropelkę lub dwie WD-40. U mnie zadziałało.

            1. Nie na dlugo. WD40 itp. rzeczywiscie dobrze poluzowuja piszczace,
zakurzone wentylatory [po przedmuchaniu sprezonym powietrzem], ale do
dalszej dlugiej pracy przydaje sie lepsze smarowidlo - chocby kropla oleju
wazelinowego albo nawet silnikowego. Z WD40 co pewien czas bedziesz musial
to powtarzac.

            2. Zworoc uwage ze on nie pisal ze ten cooler wyje z zatarcia. CDB
stosowany przez Sapphire jest po prostu fabrycznie bardzo glosny. Po
wplozeniu tego badziewia slyszalem konfig z polowy wysokosci schodow bedac
jeszcze na koryttarzu, a nie u siebie w pokoju.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938