Re: (NTG) O wyzszosci peceta na makiem i Bilu z Microsoftu.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 12:40:29 MET DST

> wiem i czegoś takiego się spodziewałem - tj. komentarza
> niestety, to co sie dzieje z myszką w trakcie instalacji to moim
> zdaniem totalna niedoróba tych co to pisali (wybieram typ myszy,
> port, test, test działa, klikam dalej (czy OK) i instalator przestaje
> widzieć mysz definitywnie - i kto tu jest nieudolny),

To sie zgadza... :) Sam to przechodzilem.
Z domyslnymi sterami monitora rowniez byly podobne polki...

Ale mam przytoczyc przyklady w ktorych Win 2000 stwierdza,
ze nie widzi dysku, z ktorego zaczal przed chwila startowac? :>

> poza tym z linuxem jest taki problem, że jeśli tym tysiącom
> zapaleńców nie wpadła w łapy karta dźwiękowa co ją mam w moim
> pc to sie mogę w d....

No na pewno. Na szczescie powoli to sie zaczyna zmieniac.
I coraz czesciej stosowne sterowniki mozna znalezc na stronach
producentow.

Tak czy inaczej - nie uwazam, zeby to byl powod, zeby nazwac
Linuxa gownem. Nawet w jezyku shakespeare'a...

I zgadzam sie na EOT ;D

Z powazaniem,
Mateusz Witaszek.