Re: (NTG) O wyzszosci peceta na makiem i Bilu z Microsoftu.

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 12:23:01 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d83qfn$h00$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ludzie... nie tlumacznie wlasnej nieudolnosci
> niedociagnieciami systemu...
>
> Poza tym - NTG.
wiem i czegoś takiego się spodziewałem - tj. komentarza
niestety, to co sie dzieje z myszką w trakcie instalacji to moim zdaniem
totalna niedoróba tych co to pisali (wybieram typ myszy, port, test, test
działa, klikam dalej (czy OK) i instalator przestaje widzieć mysz
definitywnie - i kto tu jest nieudolny), poza tym z linuxem jest taki
problem, że jeśli tym tysiącom zapaleńców nie wpadła w łapy karta dźwiękowa
co ją mam w moim pc to sie mogę w d....
itp. itd.
proponuję EOT
Włodek