Re: Sapphire Radeon 9550

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 11:58:58 MET DST

> wpuścić kropelkę lub dwie WD-40. U mnie zadziałało.

Pomaga na krótko. Bardziej pomaga jakiś gęsty smar do łożysk. W
zamierzchłych czasach miałem TNT2 M64 podkręconą z 125/110 MHz na 200/200
MHz i WD-40 po kilku godzinach tracił właściwości (może po prostu wyciekał?)
a smar zapewniał ciszę przez kilka tygodni. Zresztą, na chłodzenie tanich
kart nie warto wydawać majątku, a czasem najtańsze rozwiązania mogą być
najskuteczniejsze, np radiator od Pentium MMX przyklejony do GPU i do tego
wentyl puszczony na 5V z molexa.