Re: prosba o rade

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 20:10:37 MET DST

Pamiętnego dnia Mon, 6 Jun 2005 19:11:49 +0200
Piotr spłodził(a) co następuje:

> Chcialbym nieco zmodernizowac moj stary sprzet, w ktorego sklad wchodza:
> Duron 700
> plyta gl. ECS K7VZM
> 320MB RAM
> GForce2MX
> dysk Maxtor 40GB ATA133
> jakas stara nagrywarka CD Teac'a
>
> Od dawna nie jestem juz "w temacie" dlatego prosze grupowiczow o rade.
> Chcialbym wymienic tylko minimum, to co nierozlaczne, czyli plyte
> glowna, procesor oraz pamiec. Grafike rowniez, ale to zalezy od kosztow.
> Domyslam sie, ze potrzebny bedzie jeszcze nowy zasilacz. Jesli o nia
> [...]

W zaplanowanej kasie się nie zmieścisz, a w zasadzie przekroczysz ją deczko
jeśli sprzedasz swoje stare klamoty:

Właśnie będę taki zestaw zamawiał, a mam podobny sprzęt do twojego.

Możesz jeszcze spróbować skontaktować się z tym gostkiem - 1800795
Handluje on sprzętem nowym i używanym w tym przyjmuje stary sprzęt w
rozliczeniu.

--
I wszystko jasne :)
Kontakt:                              http://wap.wapgate.pl/florian6