prosba o rade

Autor: Piotr <zemar_zemar_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 19:11:49 MET DST

Chcialbym nieco zmodernizowac moj stary sprzet, w ktorego sklad wchodza:
Duron 700
plyta gl. ECS K7VZM
320MB RAM
GForce2MX
dysk Maxtor 40GB ATA133
jakas stara nagrywarka CD Teac'a

Od dawna nie jestem juz "w temacie" dlatego prosze grupowiczow o rade.
Chcialbym wymienic tylko minimum, to co nierozlaczne, czyli plyte
glowna, procesor oraz pamiec. Grafike rowniez, ale to zalezy od kosztow.
Domyslam sie, ze potrzebny bedzie jeszcze nowy zasilacz. Jesli o nia
chodzi to zalezy mi bardziej na jakosci obrazu niz wydajnosci. W ogole
nie wymagam aby komputer stal sie jakims demonem predkosc, z pewnoscia
tak czy owak bedzie wyraznie szybszy. Dysk i naped CD zostaja stare.
Komputer sluzy mi glownie do prac biurowych, internetu, divx'ow. Gry w
duzo duzo mniejszym stopniu. Kwota to max 1000zl, ale im mniej tym
lepiej. Generalnie zalezy mi na stabilnej, bezproblemowej pracy.
Wydajnosci jest sprawa drugo-, a nawet trzeciorzedna :) Chcialbym takze
zmienic AMD na cos od Intel'a, poniewaz nie odoba mi sie ze trzeba
instalowac servis packi od VIA, jesli ma sie plyte oparta na tym
chipsecie.
Bede wdzieczny za wszelkie (sensowne :) rady.

Pozdrawiam
Piotr